0
0

قوانین و مقررات آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران

داوطلب گرامی پس از مطالعه موارد ذیل فرم را امضا فرمایید. ثبت‌نام فراگیر از طریق سایت، به منزله تعهد کامل و پذیرش این قوانین است.

  1. رعایت کلیه ﻣﻘﺮرات ﻋﻤﻮﻣﯽ داﻧﺸﮕﺎه ﻧﻈﯿﺮ ﺷﺌﻮﻧﺎت اﺳﻼﻣﯽ، ﻧﻈﻢ، اﻧﻀﺒﺎط و ﺣﻀﻮر ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ در ﮐﻼس ﺑﺮاي ﮐﻠﯿﻪ دانش­پذیران الزامی است.
  2. اﯾﻦ دوره ﯾﮏ دوره آﻣﻮزش آزاد اﺳﺖ و ﺧﺘﻢ ﺑﻪ ﺻﺪور ﻣﺪرك داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﻧﻤﯽﺷﻮد.
  3. تاریخ شروع دوره آموزشی در موارد خاص ممکن است به تعویق بیانجامد و در صورت وقوع این مسئله، اطلاع‌رسانی لازم از طریق کانال­های ارتباطی مرکز یا تماس تلفنی به داوطلب انجام خواهد شد.
  4. در طول دوره، دانش‌پذیران می‌بایست همگام با مدرس، تمامی تمارین طراحی‌شده توسط ایشان را طی زمان تعیین‌شده پیاده‌سازی و تحویل نمایند.
  5. دانش‌پذیرانی که در بیش از دوسوم از هر درس غیبت داشته باشند و یا نمره قبولی را از درسی دریافت نکرده باشند، لازم است درس مربوطه را با پرداخت شهریه آن درس در کدهای جدید شرکت نموده و نمره قبولی را دریافت نمایند. در صورتی که غیبت موجه باشد، بدون پرداخت شهریه می‌توانند درس را در کدهای جدید شرکت نمره قبولی را دریافت نمایند.

در موارد ذيل غيبت موجه محسوب مي‌شود:

الف – فوت يكي از بستگان درجه يك؛

ب – بروز حادثه غيرقابل پيش‌بيني با مستندات كافي.گواهینامه موفقیت پایان دوره، در صورت اخذ نمره قبولی از همه دروس صادر خواهد شد.

  1. گواهینامه موفقیت پایان دوره، در صورت اخذ نمره قبولی از همه دروس صادر خواهد شد.
  2. کلاس‌های آنلاین در بستر مبتنی بر نرم‌افزار Adobe connect برگزار می‌گردد.
  3. با توجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا در صورتی‌که بر اساس ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا یا ضوابط خاص دانشگاه تهران امکان حضور دانش‌پذیر فراهم نباشد، دانش‌پذیران با آگاهی قبلی، دوره آموزشی خود را موقتاً به‌صورت آنلاین سپری خواهند نمود و در اولین فرصتی که شرایط برگزاری به‌صورت حضوری مهیا گردد، کلاس‌ها طبق روال به‌صورت حضوری ادامه پیدا می‌کند.
  4. در شرایط خاص همانند بیماری، دانش‌پذیران باید این موارد را مکتوب به پشتیبان دوره اعلام نمایند.
  5. در ارتباط با کلاس‌های آنلاین، محتوای کلاس‌های برگزار شده، حداکثر تا سه روز کاری پس از برگزاری کلاس در اختیار دانش‌پذیران قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است محتوای ضبط‌شده هر کلاس صرفاً قابل‌مشاهده می‌باشد و امکان انتشار آن فراهم نخواهد بود. همچنین مالکیت معنوی دروس ضبط‌شده در اختیار مرکز بوده و در صورت کپی‌برداری غیرمجاز و انتشار آن، حق پیگیری حقوقی برای دانشگاه تهران محفوظ می‌باشد.
  6. دانش‌پذیران می‌بایست حداکثر تا دو ماه پس از پایان دوره نسبت به دریافت گواهینامه خود اقدام نمایند. تحویل گواهینامه با تأخیر مشمول هزینه تأخیر خواهد بود.
  7. دانش‌پذیران موظف هستند پس از پایان هر درس، نسبت به تکمیل فرم نظرسنجی دوره اقدام نمایند.
  8. دانش‌پذیران موظف هستند شهریه دوره را حداکثر یک هفته قبل از شروع کلاس‌ها از طرقی که اعلان می­شود، واریز نمایند. در برخی دوره­ ها پرداخت ­ها می­تواند به صورت اقساط باشد. در صورت پرداخت اقساطی، می­­ بایست چک‌های اقساط (در وجه “مرکز آموزش‌های حرفه ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران”) به آدرس مرکز آموزش‌های حرفه ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران ارسال ‌گردد.
  9. در صورت واریز مبلغ و تقاضای انصراف تا دو هفته قبل از شروع دوره، 25 ٪ از مبلغ کل دوره کسر و مابقی عودت داده خواهد شد.
  10. در صورت انصراف بعد از بازه زمانی تعیین‌شده در بند قبلی، به دلیل محدودیت ظرفیت اعمال‌شده و قوانین اداری و مالی، کل هزینه‌های دوره دریافت شده و مبلغی عودت داده نخواهد شد. شایان‌ ذکر است عدم شرکت در کلاس‌ها بعد از ثبت‌نام و شروع دوره، هیچ‌گونه حقی را جهت انصراف داوطلب ایجاد نخواهد کرد.
  11. لازم به ذکر است عدم ارائه یا نقص مدارک، به منزله عدم تکمیل ثبت‌نام تلقی شده و دانشگاه با داوطلبین مطابق ضوابط رفتار خواهد نمود.
  12. دانش‌پذیران حق انتقال به کدهای دیگر کلاس‌ها را ندارند و تنها می‌توانند در دوره‌های مربوط به کد ثبت‌نامی‌ خود شرکت کنند.
  13. ارتباط مرکز با دانش‌پذیران از طریق شماره تماسی که در هنگام ثبت‌نام مشخص می‌نمایند، انجام می‌شود. لذا در ثبت آن دقت لازم را داشته باشید.
  14. کلیه درخواست‌های احتمالی دانش‌پذیران (آموزشی، مالی و غیره) می‌بایست به صورت مکتوب همراه با امضای دستی یا دیجیتال، به پشتیبان دوره ارسال گردد.
Translate »